Antwerpen, Belgium | Sportpaleis | 10/14

Antwerpen, Belgium | Sportpaleis | 10/14

14K678
Admin
14K678

    May 22, 2012#1

    Dit komt mij beter uit, misschien ga ik wel naar beide :D

    Wie: Jennifer Lopez
    Soort voorstelling: hedendaags
    Waar: Sportpaleis Merksem
    Wanneer: zondag 14 oktober 2012 Aanvangsuur: 20:00
    Info:
    Op 14 oktober 2012 ontvangt het Sportpaleis de enige echte “Jenny from the Block“; het mooie buurmeisje dat in recordtempo uitgroeide tot een heuse wereldster.

    Jennifer Lopez is geboren en getogen in The Bronx (New York) en groeide (als actrice) in enkele jaren uit van dansende figurant –als ‘fly girl‘ in In Living Color- tot hoofdrolspeelster in Selena, een biopic over het tragische leven van Tejano-ster Selena Quintanilla.

    In 1999 begint Lopez aan een zeer succesvolle muzikale carrière. Haar eerste single ‘If you had my Love‘ was –mede dankzij de sensuele ‘voyeuristische‘ video- meteen een schot in de roos.

    De platen ‘On the 6‘, ‘J.Lo‘, ‘This is me…Then‘ en de remix album ‘J to tha L-O! The Remixes‘ verkopen als zoete broodjes en de singles ‘Waiting for tonight‘, ‘Love don‘t cost a Thing‘, ‘I‘m Real‘, ‘Ain‘t it Funny‘, ‘Jenny from the Block‘ en ‘All I Have‘ kapen mondiaal de radiogolven, MP3-spelers en dansvloeren. Daarnaast straalt ze in een aantal zeer succesvolle films (‘Out of Sight‘, ‘The Cell‘, ‘The Wedding Planner‘, ‘Shall We Dance?‘, ‘Monster-in-law‘ en ‘The Back-up Plan‘).

    Vorig jaar verscheen de cd ‘Love?‘, met de floorfillers ‘On the Floor‘ (met Pitbull), ‘I‘m Into You‘ (met Lil Wayne) en ‘Papi‘. Begin april 2012 verscheen de single ‘Dance Again‘ een aanstekelijke popsong met opzwepende dansritmes, een coole interventie van rapper Pitbull en sensuele zang van J.Lo. De bijhorende videoclip -met ‘orgie-scènes‘ en een hitsige dans met haar nieuwe vriend- beleefde in Amerika zijn première tijdens een live uitzending van ‘American Idol‘ en was volgens bepaalde critici te sexy voor prime time televisie.

    J.Lo‘s langverwachte Greatest Hits album komt uit op 16 juli met daarop de nieuwe smash hit “Dance Again“. En Jennifer maakt ook eindelijk werk van een heuse wereldtournee. Op 14 oktober 2012 zal de vitale seksbom, de strakke danseres en de begeesterde zangeres het Sportpaleis omtoveren tot een broeiende nachtclub.

    Mis uw afspraak met J. Lo niet, want concerten van Lopez zijn even schaars als het textiel dat de figuranten in de ‘Dance Again –clip‘ dragen!


    Tickets: www.teleticketservice.com

    2,285
    Bachelor of Jenology
    2,285

      May 22, 2012#2

      ''Mis uw afspraak met J. Lo niet, want concerten van Lopez zijn even schaars als het textiel dat de figuranten in de ‘Dance Again –clip‘ dragen!''

      hahaha grappige quote! Leuk dat ze ook een sportpaleis komt!

      14K678
      Admin
      14K678

        May 22, 2012#3

        Kaarten kosten 54, 59 en 79 euro, inclusief servicekosten.

        http://www.sportpaleis.be/nl/kalender/2 ... ifer_lopez

        Valt mee :D Ben nog aan het twijfelen of ik goede zit of sta plaatsen ga kopen. Kan je wel iets zien als je staat?

        Oh en VIP:
        http://www.sportpaleis.be/nl/vip/2012-2 ... 21014-2000

        3,476
        Master of Jenology
        3,476

          May 22, 2012#4

          Oeiiii! dat wordt wel heel verleidelijk om naar beide concerten te gaan :D

          14K678
          Admin
          14K678

            May 22, 2012#5

            idd, welke soort tickets ga jij kopen? zit of sta? of vip?

            6
            Intro to Jenology
            6

              May 22, 2012#6

              Iemand reeds ervaring met VIP plaatsen in Sportpaleis?!

              14K678
              Admin
              14K678

                May 22, 2012#7

                Ik heb er geen ervaring mee, maar je zal wel vooral meer betalen omdat het inclusief eten, parkeerplaats enz is. Allemaal dingen die ik persoonlijk niet nodig heb. Ik ga voor de Golden Circle, dat zijn de eerste rijen in het sta gedeelte (79 euro). :D

                Welkom op het forum trouwens.

                6
                Intro to Jenology
                6

                  May 22, 2012#8

                  Bedankt!

                  Ben al hééééééééllll lang fan, volg de site ook altijd :) nu eindelijk eens geregistreerd op forum ook.

                  Ja ik bestel ZEKER tickets vrijdag, maar wil natuurlijk de betere plaatsen...
                  Naar wat ik reeds gelezen heb, zouden de VIP plaatsen de beste zitplaatsen geven ook?!
                  Is idd ook met eten en drinken enzo, vind ik ook niet nodig, maar heb het er wel voor over eventueel om goed te zitten!

                  En Golden Circle, waar is dat dan precies?
                  Heb gelezen dat dat de rijen zijn rechttegenover het podium, of ben ik mis?
                  Zijn dat de eerste rijen over de hele cirkel van het Sportpaleis dan?

                  14K678
                  Admin
                  14K678

                    May 22, 2012#9

                    Waarschijnlijk krijg je inderdaad wel de beste zitplaatsen ja. Golden circle is meestal het sta gedeelte rond het podium

                    Voorbeeld:

                    6
                    Intro to Jenology
                    6

                      May 22, 2012#10

                      Bedankt voor de info!
                      Snap het volledig nu ;)

                      Ga er nog eens over denken...

                      Sowieso mag het héél snel 14 oktober zijn van mij !!!!! :D

                      14K678
                      Admin
                      14K678

                        May 22, 2012#11

                        Ik lees nu net dat het voor Britney in het Sportpaleis de golden circle juist de zitplaatsen rond het podium waren. nummer 151 - 156 en 112-117. Verwarrend %)


                        6
                        Intro to Jenology
                        6

                          May 22, 2012#12

                          Ja ik heb ook al vanalles gelezen... !

                          Vandaar, ik heb deze middag aan de telefoon gehangen bij Teleticketservice :D
                          Maar ze konden mij nog geen uitleg geven, vrijdag pas vanaf 10u ... dusja :)

                          Met als gevolg dat ik vol met zenuwen zit voor die plaatsen!

                          14K678
                          Admin
                          14K678

                            May 22, 2012#13

                            inderdaad. haha Zal er neem ik aan wel bijstaan vrijdag, of het zit of sta is. Het is in iedergeval 1 van die twee.

                            Bij vloer plaatsen zal je wel op tijd aanwezig moeten zijn, als dat niet de golden circle tickets zijn, anders sta je achterin de rij en kan je niets zien.

                            6
                            Intro to Jenology
                            6

                              May 22, 2012#14

                              Inderdaad... en dat kan nu toch niet de bedoeling zijn hé, dat we niets zien!! :D

                              14K2,771
                              Contributor
                              14K2,771

                                May 23, 2012#15

                                staanplaatsen zijn prima
                                ben er 1 keer geweest voor Marc Anthony concert en je kon prima zien. Lianne, Lorenzo en ik stonden wel helemaal vooraan hahaha
                                ik ben van de partij iig!

                                2
                                Intro to Jenology
                                2

                                  May 23, 2012#16

                                  Wie weet wat de beste zitplaatsen zijn?

                                  12
                                  Intro to Jenology
                                  12

                                    May 24, 2012#17

                                    Hoi!
                                    Ben al heel lang JLo fan en heb me eindelijk eens geregistreerd want de wereldtournee is toch wel het hoogtepunt voor alle fans :)

                                    Ik heb best al heel wat ervaringen met concerten in het sportpaleis, het was inderdaad zo bij Britney dat de golden circle zitplaatsen waren, maar dit is niet steeds zo, alles hangt af van het podium van de artiest.
                                    Je kan ook niet zozeer afgaan op het podium dat in Amerika gebruikt wordt want vaak veranderen ze toch vanalles zodra ze naar europa komen.
                                    Ik hoop dat er snel meer info komt en anders zullen we moeten wachten tot morgenochtend :( Hoop in ieder geval dat ik aan tickets geraak! *spannend*

                                      May 24, 2012#18

                                      Wat de beste zitplaatsen betreft, kies niet voor plaatsen op het balkon of plaatsen van blok 130-137 (zogezegd recht tegenover het podium - na het middenplein- maar ze zijn qua zicht niet goed, zat daar al 3x dus spreek uit ervaring)
                                      Je bent het beste als je plaatsen aan de zijkant van de zaal kiest maar helaas kan je geen voorkeur ingeven als je online tickets koopt, het is eerder een kwestie van geluk.

                                      14K678
                                      Admin
                                      14K678

                                        May 24, 2012#19

                                        Welkom op het forum! Ik ga waarschijnlijk voor plaatsen op het middenplein, maar ben nog niet 100% zeker. Ik wil ook wel wat kunnen zien en als je niet helemaal vooraan staat zie je waarschijnlijk niets.

                                        12
                                        Intro to Jenology
                                        12

                                          May 24, 2012#20

                                          Dankjewel :)
                                          Persoonlijk heb ik nog nooit gekozen voor staanplaatsen omdat ik meestal niet op tijd in het sportpaleis kan geraken, maar het is zeker mogelijk om vooraan te staan, zeker op tijd vertrekken (rond de middag al indien mogelijk). De deuren gaan meestal open rond 18 uur.
                                          Het middenplein is vrij groot dus je hebt zeker een kans! Succes!

                                            May 25, 2012#21

                                            Ik heb mijn tickets! :) :) :)
                                            Wel vreemd dat er enkel zitplaatsen zijn, ben wel eens benieuwd wat ze gaan doen met het middenplein dan...

                                            14K678
                                            Admin
                                            14K678

                                              May 25, 2012#22

                                              Ik heb echt shit plaatsen :( Die duurste waren onwijs snel weg. Echt na 2 minuten al ofzo..

                                              Waar zit jij?

                                              12
                                              Intro to Jenology
                                              12

                                                May 25, 2012#23

                                                Ik heb de duurste kaarten gekozen en ik keek net bij mijn ticketstatus en daar stond: blok 005, rij 4... alleen vreemd dat blok 005 niet bestaat in het sportpaleis...
                                                Begrijp er niets van...

                                                14K678
                                                Admin
                                                14K678

                                                  May 25, 2012#24

                                                  haha, het is echt een chaos op die site, echt slecht geregeld. Later kwamen de duurste op eens weer beschikbaar. :(

                                                  6
                                                  Intro to Jenology
                                                  6

                                                    May 29, 2012#25

                                                    Was echt een RAMP vrijdag!!

                                                    Al om 9u55 proberen bellen naar Teleticketservice, geraakte gewoon niet binnen!
                                                    Dan toch 8 minuten op wacht gestaan (constant een bandje: 'al onze medewerkers zijn in gesprek... al onze medewerkers zijn in gesprek...') totdat het gesprek gewoon wegviel en ik ver achterover viel :D dacht dat ik een attack ging krijgen!
                                                    Ging via telefoon bestellen omdat ik dan telefonisch een blok kon kiezen...

                                                    Nuja, dan toch geprobeerd via internet, alles lag gewoon plat...
                                                    Dacht bij mezelf, sebiet is hier alles al uitverkocht binnen het halfuur :s

                                                    Heb dan VIP tickets besteld via Sportpaleis zelf :) dat is wél gelukt :D
                                                    en ik SUPER blij !

                                                    Laat 14 oktober er maar snel zijn!

                                                    Read more posts (147 remaining)