Jennifer Out & about picture thread

All the latest Jennifer Lopez news, pictures, gossip, appearances, etc.
User avatar
daisylo
Contributor
Contributor
Posts: 7146
Joined: Apr 9th, 2014, 4:08 am

by daisylo, Feb 1st, 2017, 7:55 am

I allow myself to make a thread about new candids, it's better to have one thread since not everything is worth a new one.

01/28/2017: Jennifer Lopez and Leah Remini are spotted leaving Casa Vega after a girls night dinner

Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.


01/31/2017: Jennifer Lopez & Leah Remini seen leaving El Floridita restaurant during Salsa night

Hidden Content
This board requires you to be registered and logged-in to view hidden content.
User avatar
daisylo
Contributor
Contributor
Posts: 7146
Joined: Apr 9th, 2014, 4:08 am

by daisylo, Feb 1st, 2017, 8:06 am

I don't even want to post the picture but loool Casper was there too, this will be all over the media again.. :coffee
User avatar
Lucy19
Bachelor of Jenology
Posts: 2977
Joined: Jan 23rd, 2011, 7:00 pm

by Lucy19, Feb 1st, 2017, 8:14 am

daisylo wrote:I don't even want to post the picture but loool Casper was there too.



Not again :lol:

Image
User avatar
Love_JLO
Bachelor of Jenology
Posts: 1041
Joined: May 24th, 2014, 7:14 am

by Love_JLO, Feb 1st, 2017, 8:18 am

I see that too…he's with Jen and Leah.
User avatar
daisylo
Contributor
Contributor
Posts: 7146
Joined: Apr 9th, 2014, 4:08 am

by daisylo, Feb 1st, 2017, 8:19 am

^ lol the dailymail didn't recognize him or it would be their headlines.

you're gonna regret Drake now Lucy ahah

Might have been nothing tho, I saw pictures of him at that club yesterday on Instagram but they were from last week looks like he was there that same night too, well it better be nothing or Jen would really be desperate.
an@1
Intro to Jenology
Posts: 35
Joined: Jan 30th, 2012, 4:20 pm
Contact:

by an@1, Feb 1st, 2017, 8:45 am

I really think that's Derek hough & not Beau in that pic if you talk about that guy with the hat. ;)
User avatar
daisylo
Contributor
Contributor
Posts: 7146
Joined: Apr 9th, 2014, 4:08 am

by daisylo, Feb 1st, 2017, 8:47 am

an@1 wrote:I really think that's Derek hough & not Beau in that pic if you talk about that guy with the hat. ;)


yeah no I'm not talking about that picture
User avatar
kateflo
Doctor of Jenology
Posts: 14616
Joined: Apr 13th, 2008, 7:00 pm

by kateflo, Feb 1st, 2017, 8:58 am

daisylo wrote:I don't even want to post the picture but loool Casper was there too, this will be all over the media again.. :coffee

Can you PM me?
User avatar
Love_JLO
Bachelor of Jenology
Posts: 1041
Joined: May 24th, 2014, 7:14 am

by Love_JLO, Feb 1st, 2017, 9:03 am


More like Casper.
User avatar
Lucy19
Bachelor of Jenology
Posts: 2977
Joined: Jan 23rd, 2011, 7:00 pm

by Lucy19, Feb 1st, 2017, 9:04 am

She don't stay single for 5mins lol.
an@1
Intro to Jenology
Posts: 35
Joined: Jan 30th, 2012, 4:20 pm
Contact:

by an@1, Feb 1st, 2017, 9:09 am

daisylo wrote:
an@1 wrote:I really think that's Derek hough & not Beau in that pic if you talk about that guy with the hat. ;)


yeah no I'm not talking about that picture




Yes you're right I just saw pic with beau
With Leah & Jen outside he hasn't hat but full of hair .
User avatar
daisylo
Contributor
Contributor
Posts: 7146
Joined: Apr 9th, 2014, 4:08 am

by daisylo, Feb 1st, 2017, 9:13 am

looking at all the pix doesn't look like he was hanging out with them tho might be a coincidence.
User avatar
Lucy19
Bachelor of Jenology
Posts: 2977
Joined: Jan 23rd, 2011, 7:00 pm

by Lucy19, Feb 1st, 2017, 9:17 am

Surprised the media have not picked up on that picture with Casper. Someone could make money selling it lol..
User avatar
nixy1991
Doctor of Jenology
Posts: 20121
Joined: Oct 13th, 2009, 7:00 pm

by nixy1991, Feb 1st, 2017, 9:19 am

Ew get him away from her.
User avatar
daisylo
Contributor
Contributor
Posts: 7146
Joined: Apr 9th, 2014, 4:08 am

by daisylo, Feb 1st, 2017, 9:19 am

Lucy19 wrote:Surprised the media have not picked up on that picture with Casper. It is probably worth a few grand.


the paparazzi didn't recognize him but they will eventually, would be hilarious if they don't.

That's what the pictures say "Jennifer Lopez and Leah Remini hit up the nightclub El Floridita together in Los Angeles. Leah wore Cheetah print, smiled, and appeared to flirt with young men as Jennifer Lopez spent most of the evening on her phone"

texting Drake hopefully lol
User avatar
JenRox
Admin
Admin
Posts: 52283
Joined: Mar 16th, 2003, 7:00 pm
Location: USA

by JenRox, Feb 1st, 2017, 10:38 am

Hopefully it was just a coincidence, lol. We'll see if the media catches on. Thanks for the pics!
User avatar
Lucy19
Bachelor of Jenology
Posts: 2977
Joined: Jan 23rd, 2011, 7:00 pm

by Lucy19, Feb 1st, 2017, 10:40 am



Oh dear. Hope Leah sent him on his away. Casper wants his meal ticket back.
User avatar
pitbulljlo
Bachelor of Jenology
Posts: 1871
Joined: Sep 1st, 2014, 12:29 pm

by pitbulljlo, Feb 1st, 2017, 10:41 am

Just as I was saying but y'all didn't believe me. :oops:
User avatar
DominicanPapiBlaze
Contributor
Contributor
Posts: 2792
Joined: Jan 14th, 2010, 7:00 pm

by DominicanPapiBlaze, Feb 1st, 2017, 10:43 am

Does anyone knows I they left together ? The media will pick this up in 3..2..1..
User avatar
JenRox
Admin
Admin
Posts: 52283
Joined: Mar 16th, 2003, 7:00 pm
Location: USA

by JenRox, Feb 1st, 2017, 10:50 am

We need video footage, lol.

I feel like if he would have given her the flowers, the paps would have paid more attention.
sarahs
Intro to Jenology
Posts: 218
Joined: Mar 25th, 2016, 7:43 pm

by sarahs, Feb 1st, 2017, 10:57 am

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo go away Caspar please :evil: If she'll get back with him...all hope is lost
she can't be that desperate :oops:
User avatar
RLO
Bachelor of Jenology
Posts: 1174
Joined: Feb 27th, 2014, 5:34 pm

by RLO, Feb 1st, 2017, 11:07 am

At this point Im confused lol.
User avatar
RLO
Bachelor of Jenology
Posts: 1174
Joined: Feb 27th, 2014, 5:34 pm

by RLO, Feb 1st, 2017, 11:08 am

Well Jen is her own person so she can do what ever she wants.
jloverinfinity
Intro to Jenology
Posts: 60
Joined: Oct 26th, 2014, 9:40 am

by jloverinfinity, Feb 1st, 2017, 11:13 am

I think I saw this one coming. The other day she posted a quote that has something to do with love shits and I figured that whenever she posts something like that, she's back with casper real quick. That's what happened the last time too
User avatar
jennylo86
Bachelor of Jenology
Posts: 2219
Joined: Mar 31st, 2008, 7:00 pm

by jennylo86, Feb 1st, 2017, 11:49 am

OMG nooo way! :coffee
Image

Return to “General Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: Nadiann and 18 guests