Which J.Lo Song Are You Listening To ?

All the latest Jennifer Lopez news, pictures, gossip, appearances, etc.
User avatar
JLOFANCHRIS
Contributor
Contributor
Posts: 5529
Joined: Jul 20th, 2012, 12:20 pm

by JLOFANCHRIS, Jan 30th, 2015, 1:26 pm

Expertease! Underrated jam. Should have been on the album, it's amazing, love Jen's voice and Sia's background vocals make me :love2
User avatar
Chico
Intro to Jenology
Posts: 50
Joined: Feb 1st, 2013, 6:47 am

by Chico, Jan 31st, 2015, 12:49 pm

Dame
User avatar
Chico
Intro to Jenology
Posts: 50
Joined: Feb 1st, 2013, 6:47 am

by Chico, Feb 2nd, 2015, 9:45 pm

Gotta Be There
User avatar
daisylo
Contributor
Contributor
Posts: 7248
Joined: Apr 9th, 2014, 4:08 am

by daisylo, Feb 3rd, 2015, 3:07 am

"So Good" too bad AKA didn't have more songs like this.
User avatar
jensmelody
Master of Jenology
Posts: 3651
Joined: Jul 26th, 2004, 7:00 pm

by jensmelody, Feb 3rd, 2015, 9:03 am

Girls
User avatar
JFan
Intermediate Jenology
Posts: 736
Joined: Feb 21st, 2014, 9:18 am

by JFan, Feb 13th, 2015, 9:43 pm

Feelin' So Good. I'm reminded of how great this song is every time I listen to it! One of my favs.
User avatar
panos86
Doctor of Jenology
Posts: 11442
Joined: Dec 24th, 2009, 7:00 pm

by panos86, Feb 14th, 2015, 10:29 am

That small Bollywood part in her choreo made me miss the hot easterny vibe of SIMW! :love2 Jen NEEDS more of this element in her discography!
I love this song so much but always hurts to listen to it because it reminds me of the huge lost opportunity... :cry . . . i swear, gets me everytime! :cry :cry

I just can't with this masterpiece!
https://www.youtube.com/watch?v=8-poxxrZJsY
User avatar
Luka711
Doctor of Jenology
Posts: 12436
Joined: Oct 13th, 2008, 7:00 pm

by Luka711, Feb 14th, 2015, 10:32 am

Everybody's Girl (radio rip) ! I love this song soooooo much !
User avatar
CosTaSsSs
Doctor of Jenology
Posts: 23258
Joined: Jan 24th, 2009, 7:00 pm

by CosTaSsSs, Feb 14th, 2015, 1:09 pm

Ugh...yeah Everybody's Girl 1st version was so much better!
User avatar
panos86
Doctor of Jenology
Posts: 11442
Joined: Dec 24th, 2009, 7:00 pm

by panos86, Feb 14th, 2015, 1:14 pm

CosTaSsSs wrote:Ugh...yeah Everybody's Girl 1st version was so much better!

+1
User avatar
Greek Jlover
Master of Jenology
Posts: 4738
Joined: Nov 5th, 2013, 2:57 pm

by Greek Jlover, Feb 14th, 2015, 1:58 pm

panos86 wrote:
CosTaSsSs wrote:Ugh...yeah Everybody's Girl 1st version was so much better!

+1

+2 Yeah, still hearing it too.
User avatar
bronx-barbie
Contributor
Contributor
Posts: 3236
Joined: Jan 23rd, 2013, 6:27 pm

by bronx-barbie, Feb 14th, 2015, 5:16 pm

One Love
User avatar
Chico
Intro to Jenology
Posts: 50
Joined: Feb 1st, 2013, 6:47 am

by Chico, Feb 15th, 2015, 8:03 pm

Good Hit
User avatar
Chico
Intro to Jenology
Posts: 50
Joined: Feb 1st, 2013, 6:47 am

by Chico, Feb 24th, 2015, 7:54 pm

Until It Beats No More
User avatar
xxxcjlopezxxx
Doctor of Jenology
Posts: 6803
Joined: Dec 6th, 2004, 7:00 pm

by xxxcjlopezxxx, Feb 24th, 2015, 8:09 pm

Feel the light :-)
User avatar
JLOVING
Bachelor of Jenology
Posts: 1309
Joined: Feb 12th, 2012, 12:51 pm

by JLOVING, Feb 25th, 2015, 6:46 pm

Feel the light on repeat :D
User avatar
LoveJennyLo
Doctor of Jenology
Posts: 6038
Joined: Jun 13th, 2005, 7:00 pm
Location: Poland

by LoveJennyLo, Feb 26th, 2015, 1:08 pm

Feel The Light
User avatar
Dan#jlofan
Bachelor of Jenology
Posts: 1161
Joined: Sep 27th, 2014, 8:56 am

by Dan#jlofan, Feb 27th, 2015, 7:17 pm

Waiting for Tonight
User avatar
RLO
Bachelor of Jenology
Posts: 1221
Joined: Feb 27th, 2014, 5:34 pm

by RLO, Feb 27th, 2015, 7:36 pm

A.K.A. :Bravo: bestalbum!!
User avatar
RLO
Bachelor of Jenology
Posts: 1221
Joined: Feb 27th, 2014, 5:34 pm

by RLO, Feb 28th, 2015, 6:51 pm

Love Don't Cost A tHing
User avatar
RLO
Bachelor of Jenology
Posts: 1221
Joined: Feb 27th, 2014, 5:34 pm

by RLO, Feb 28th, 2015, 6:53 pm

I Luh Ya Papi
User avatar
djsable303
Master of Jenology
Posts: 4647
Joined: Dec 23rd, 2011, 7:00 pm
Location: USA
Contact:

by djsable303, Feb 28th, 2015, 7:27 pm

Feel the light
User avatar
rafaelsalguero
Doctor of Jenology
Posts: 12197
Joined: Nov 12th, 2003, 7:00 pm
Location: MEXICO

by rafaelsalguero, Feb 28th, 2015, 8:06 pm

FEEL the LIGHT
User avatar
Mpe33
Bachelor of Jenology
Posts: 1833
Joined: Mar 5th, 2014, 9:48 pm

by Mpe33, Feb 28th, 2015, 8:13 pm

Toma De Mí ...
Her voice is just beautiful in this song, I have no words
eluvsu26
Intro to Jenology
Posts: 7
Joined: Mar 5th, 2015, 8:44 am

by eluvsu26, Mar 6th, 2015, 5:32 pm

"STILL AROUND" Rebirth...it's hard to choose...my not a lot of people like Brave album but I can listen to that from start to finish. the only jlo album I can't listen to all the way is "J.LO)...dont know why lol

Return to “General Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests